Resultados para "Big data" en Dinero y finanzas
-
-
The Age of Prediction
- Algorithms, AI, and the Shifting Shadows of Risk
- De: Igor Tulchinsky, Christopher E. Mason
- Narrado por: Ian Bedford
- Inglés
- Duración: 7 horas y 51 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
The Age of Prediction is about two powerful, and symbiotic, trends: the rapid development and use of artificial intelligence and big data to enhance prediction, as well as the often paradoxical effects of these better predictions on our understanding of risk and the ways we live. Beginning with dramatic advances in quantitative investing and precision medicine, this book explores how predictive technology is quietly reshaping our world in fundamental ways, from crime fighting and warfare to monitoring individual health and elections.
-
The Age of Prediction
- Algorithms, AI, and the Shifting Shadows of Risk
- Narrado por: Ian Bedford
- Inglés
- Duración: 7 horas y 51 mins
- Fecha de lanzamiento: 22-08-23
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 26,99 €
Precio rebajado: 26,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
The Invisible Brand
- Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning
- De: William Ammerman
- Narrado por: Jason Culp
- Inglés
- Duración: 8 horas y 48 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
The world of marketing is undergoing major change. Sophisticated algorithms can test billions of marketing messages and measure results, and shift the weight of campaigns - all in real time. What’s next? A complete transformation of marketing as we know it, where machines themselves design and implement customized advertising tactics at virtually every point of digital contact.
-
The Invisible Brand
- Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning
- Narrado por: Jason Culp
- Inglés
- Duración: 8 horas y 48 mins
- Fecha de lanzamiento: 14-06-19
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 17,99 €
Precio rebajado: 17,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
Life After Google
- The Fall of Big Data and the Rise of the Blockchain Economy
- De: George Gilder
- Narrado por: Eric Michael Summerer
- Inglés
- Duración: 9 horas y 38 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
You can say goodbye to today's Internet, New York Times best-selling author George Gilder says. Soon the current model of aggregated free content populated with "value-subtracted" advertising will die a natural deat. In Life After Google, Gilder takes listeners on a brilliant, rocketing journey into the very near-future, into an Internet with a new "bitcoin-bitgold" transaction layer that will replace spam with seamless micro-payments and provide an all-new standard for global money.
-
Life After Google
- The Fall of Big Data and the Rise of the Blockchain Economy
- Narrado por: Eric Michael Summerer
- Inglés
- Duración: 9 horas y 38 mins
- Fecha de lanzamiento: 17-07-18
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 24,99 €
Precio rebajado: 24,99 €
Incluido en la suscripción -