Muestra
  • The Invisible Brand

  • Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning
  • De: William Ammerman
  • Narrado por: Jason Culp
  • Inglés
  • Duración: 8 horas y 48 mins
  • 5,0 out of 5 stars (1 calificación)

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

The Invisible Brand

De: William Ammerman
Narrado por: Jason Culp
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 17,99 €

Compra ahora por 17,99 €

Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses

Resumen del editor

Marketers are harnessing the enormous power of AI to drive unprecedented results

The world of marketing is undergoing major change. Sophisticated algorithms can test billions of marketing messages and measure results, and shift the weight of campaigns - all in real time. What’s next? A complete transformation of marketing as we know it, where machines themselves design and implement customized advertising tactics at virtually every point of digital contact.

The Invisible Brand provides an in-depth exploration of the risks and rewards of this epochal shift - while delivering the information and insight you need to stay ahead of the game.

Renowned technologist William Ammerman draws from his decades of experience at the forefront of digital marketing to provide a roadmap to our data-driven future. You’ll learn how data and AI will forge a new level of persuasiveness and influence for reshaping consumers’ buying decisions. You’ll understand the technology behind these changes and see how it is already at work in digital assistants, recommendation engines, and digital advertising. And you’ll find unmatched insight into how to harness the power of artificial intelligence for maximum results.

As we enter the age of mass customization of messaging, power and influence will go to those who know the consumer best. Whether you are a marketing executive or concerned citizen, The Invisible Brand provides everything you need to understand how brands are harnessing the extraordinary amounts of data at their disposal - and capitalizing on it with AI.

©2019 William Ammerman (P)2019 Audible, Inc.

Lo que los oyentes dicen sobre The Invisible Brand

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.
Total
  • 5 out of 5 stars
  • 5 estrellas
    1
  • 4 estrellas
    0
  • 3 estrellas
    0
  • 2 estrellas
    0
  • 1 estrellas
    0
Ejecución
  • 0 out of 5 stars
  • 5 estrellas
    0
  • 4 estrellas
    0
  • 3 estrellas
    0
  • 2 estrellas
    0
  • 1 estrellas
    0
Historia
  • 0 out of 5 stars
  • 5 estrellas
    0
  • 4 estrellas
    0
  • 3 estrellas
    0
  • 2 estrellas
    0
  • 1 estrellas
    0

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.