Resultados para "The Kill" en Negocios y profesiones
-
-
Jobs That Could Kill You
- True Stories of People Risking Their Lives to Make a Buck
- De: Tom Jones
- Narrado por: David Marantz
- Inglés
- Duración: 13 horas y 11 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
Insight into the lives of people who work on the edge. Jobs That Could Kill You is a fascinating collection of candid and intimate conversations with 42 men and women who describe in gripping detail how physical risk is a familiar companion in their working lives, and how they deal with it.
-
Jobs That Could Kill You
- True Stories of People Risking Their Lives to Make a Buck
- Narrado por: David Marantz
- Inglés
- Duración: 13 horas y 11 mins
- Fecha de lanzamiento: 29-05-13
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 22,99 €
Precio rebajado: 22,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
Brand Warfare
- 10 Rules for Building the Killer Brand
- De: David D'Alessandro, Michele Owens
- Narrado por: Grover Gardner
- Inglés
- Duración: 4 horas y 14 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
Creating and sustaining a good brand is the most complex and perilous task any business will ever face, yet nothing is as misunderstood. Under the direction of marketing wizard David D’Alessandro, John Hancock transformed itself from a sleepy old life insurer into a leading financial services giant, with a sustained 20 percent annual rate of growth. In Brand Warfare, D'Alessandro draws on his personal experience as a brand-builder and examples from America's smartest and most foolish corporations, developing principles that you can use in any market.
-
Brand Warfare
- 10 Rules for Building the Killer Brand
- Narrado por: Grover Gardner
- Inglés
- Duración: 4 horas y 14 mins
- Fecha de lanzamiento: 21-03-22
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 12,99 €
Precio rebajado: 12,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
The New Goliaths
- How Corporations Use Software to Dominate Industries, Kill Innovation
- De: James Bessen
- Narrado por: Mack Sanderson
- Inglés
- Duración: 8 horas y 8 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
Historically, competition has powered progress under capitalism. Companies with productive new products rise to the top, but sooner or later, competitors come along with better innovations and disrupt the threat of monopoly. Dominant firms like Walmart, Amazon, and Google argue that this process of “creative destruction” prevents them from becoming too powerful or entrenched. But the threat of competition has sharply decreased over the past twenty years, and today’s corporate giants have come to power by using proprietary information technologies to create a tilted playing field.
-
The New Goliaths
- How Corporations Use Software to Dominate Industries, Kill Innovation
- Narrado por: Mack Sanderson
- Inglés
- Duración: 8 horas y 8 mins
- Fecha de lanzamiento: 22-11-22
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 13,99 €
Precio rebajado: 13,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
The Innovation Paradox
- Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change
- De: Tony Davila, Marc Epstein
- Narrado por: Mark Boyett
- Inglés
- Duración: 6 horas
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
For more than 20 years, major innovations - the kind that transform industries and even societies - seem to have come almost exclusively from startups, despite massive efforts and millions of dollars spent by established companies. Tony Davila and Marc Epstein, authors of the best-selling Making Innovation Work, say the problem is that the very processes and structures responsible for established companies' enduring success prevent them from developing breakthroughs.
-
The Innovation Paradox
- Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change
- Narrado por: Mark Boyett
- Inglés
- Duración: 6 horas
- Fecha de lanzamiento: 05-11-14
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 17,99 €
Precio rebajado: 17,99 €
-