Resultados para "Second" en Marketing y ventas
-
-
Inspired
- How to Create Tech Products Customers Love, Second Edition
- De: Marty Cagan
- Narrado por: Marty Cagan
- Inglés
- Duración: 7 horas y 45 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
How do today's most successful tech companies - Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla - design, develop, and deploy the products that have earned the love of literally billions of people around the world? Perhaps surprisingly, they do it very differently from the vast majority of tech companies. In Inspired, technology product management thought leader Marty Cagan provides listeners with a master class in how to structure and staff a vibrant and successful product organization and how to discover and deliver technology products that your customers will love.
-
Inspired
- How to Create Tech Products Customers Love, Second Edition
- Narrado por: Marty Cagan
- Inglés
- Duración: 7 horas y 45 mins
- Fecha de lanzamiento: 20-03-18
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 17,99 €
Precio rebajado: 17,99 €
-
-
-
Hook Point
- How to Stand Out in a 3-Second World
- De: Brendan Kane
- Narrado por: Brendan Kane
- Inglés
- Duración: 8 horas y 11 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
Brendan Kane, a thinker and strategist who’s built platforms for celebrities like Taylor Swift and Rhianna and worked with Fortune 500 companies like Paramount and Viacom, has mastered the art of standing out. In Hook Point: How to Stand Out in a 3-Second World, he reveals the power of hook points—a communication tool that helps marketers package their messages in a succinct, attention-grabbing way that leads to better opportunities both online and off. Whatever you’re promoting, this book is the essential guide for making it in our three-second world.
-
-
Interrupted Story every few seconds
- De Esther en 19-12-21
-
Hook Point
- How to Stand Out in a 3-Second World
- Narrado por: Brendan Kane
- Inglés
- Duración: 8 horas y 11 mins
- Fecha de lanzamiento: 04-08-20
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 18,99 €
Precio rebajado: 18,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
Strumenti per mantenere il contatto con i clienti. Telefonate outbound e telefonate inbound. Seconda parte
- Un Customer Service eccellente 6. Le fondamenta del successo
- De: Dale Carnegie Italia
- Narrado por: Valeria Angella
- Italiano (Estándar)
- Duración: 16 mins
- Grabación original
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
Nel 1936 Dale Carnegie pubblica quello che diventerà uno dei best seller internazionali di tutti i tempi "Come trattare gli altri e farseli amici", con più di 30 milioni di copie vendute. Migliaia di persone in tutto il mondo hanno frequentato i suoi corsi, basati sui principi di self-help e miglioramento personale e professionale. Oggi Dale Carnegie Training è l'azienda leader nella formazione manageriale e aziendale e vanta milioni di partecipanti in oltre 90 Paesi, e offre percorsi di training in più di 35 lingue.
-
Strumenti per mantenere il contatto con i clienti. Telefonate outbound e telefonate inbound. Seconda parte
- Un Customer Service eccellente 6. Le fondamenta del successo
- Narrado por: Valeria Angella
- Italiano (Estándar)
- Duración: 16 mins
- Fecha de lanzamiento: 13-01-20
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 0,99 €
Precio rebajado: 0,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
45 Second Mein Presentation Kaise De [How to Give a Presentation in 45 Seconds]
- De: Don Failla
- Narrado por: Shankey Tripathi
- Hindi
- Duración: 3 horas y 49 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
In network building processes, especially in the MLM or multi-level marketing system, there is a need to be able to put your point across in a cogent and concise manner. 45 Second Mein Presentation Kaise De is a book which helps you do exactly that. This book was authored by Don Failla, who, along with his wife, Nancy Failla, helped change numerous lives by introducing the concept of setting up a business at home. 45 Second Mein Presentation Kaise De in Hindi highlights the importance of focus in daily life.
-
45 Second Mein Presentation Kaise De [How to Give a Presentation in 45 Seconds]
- Narrado por: Shankey Tripathi
- Hindi
- Duración: 3 horas y 49 mins
- Fecha de lanzamiento: 17-05-19
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 5,99 €
Precio rebajado: 5,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
Fundamentals of Marketing, 2nd Edition
- De: Paul Baines, Sophie Whitehouse, Sara Rosengren, y otros
- Narrado por: Dennis Kleinman
- Inglés
- Duración: 16 horas y 6 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
Combining the most essential theories and offering a global range of cases and practitioner insights, Fundamentals of Marketing is the most relevant, concise guide to marketing. Based on the best-selling Marketing by Baines, Fill, Rosengren and Antonetti, this book will take you on a journey from the traditional marketing mix to the cutting-edge trends of the discipline such as sustainability, ethics, and digitalization.
-
Fundamentals of Marketing, 2nd Edition
- Narrado por: Dennis Kleinman
- Inglés
- Duración: 16 horas y 6 mins
- Fecha de lanzamiento: 08-06-21
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 18,99 €
Precio rebajado: 18,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
Building the Successful Theater Company: Second Edition
- De: Lisa Mulcahy
- Narrado por: Eliza Foss
- Inglés
- Duración: 9 horas y 43 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
The second edition of Building the Successful Theater Company takes listeners even deeper into the world of theatrical production, examining in great depth the financial realities of establishing - and maintaining - a successful organization. This indispensable reference is updated to include more theater company profiles with expert advice to better reveal the pitfalls, passions, and practicalities of the theater industry.
-
Building the Successful Theater Company: Second Edition
- Narrado por: Eliza Foss
- Inglés
- Duración: 9 horas y 43 mins
- Fecha de lanzamiento: 04-03-13
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 17,99 €
Precio rebajado: 17,99 €
Incluido en la suscripción -
-
-
Email Marketing Demystified, Second Edition
- Build a Massive Mailing List, Write Copy that Converts and Generate More Sales
- De: Matthew Paulson
- Narrado por: James Woosley
- Inglés
- Duración: 6 horas y 6 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
In Email Marketing Demystified, digital marketing expert Matthew Paulson reveals the strategies and techniques that top email marketers are currently using to build large mailing lists, write compelling copy that converts and generate millions in revenue using their email lists. Regardless of what kind of business you are building, email marketing can serve as the rocket fuel that that will skyrocket your business.
-
Email Marketing Demystified, Second Edition
- Build a Massive Mailing List, Write Copy that Converts and Generate More Sales
- Narrado por: James Woosley
- Inglés
- Duración: 6 horas y 6 mins
- Fecha de lanzamiento: 06-06-19
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 17,99 €
Precio rebajado: 17,99 €
-
-
-
Questions That Sell
- The Powerful Process for Discovering What Your Customer Really Wants, Second Edition
- De: Paul Cherry
- Narrado por: Patrick Lawlor
- Inglés
- Duración: 8 horas y 14 mins
- Versión íntegra
-
General:
-
Narración:
-
Historia:
As a salesperson your product knowledge is extensive, but that's not enough. If you fail to ask the right questions - the ones that uncover a customer's real needs - you will never close the deal. Questions that Sell reveals advanced questioning techniques that will help you sell your products or services based on value to the customer, rather than price - and increase your success rate as a result.
-
Questions That Sell
- The Powerful Process for Discovering What Your Customer Really Wants, Second Edition
- Narrado por: Patrick Lawlor
- Inglés
- Duración: 8 horas y 14 mins
- Fecha de lanzamiento: 14-12-17
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
Precio habitual: 22,99 €
Precio rebajado: 22,99 €
-