Diseño de la portada del título Who Will Pay Reparations on My Soul?

Who Will Pay Reparations on My Soul?

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Who Will Pay Reparations on My Soul?

De: Jesse McCarthy
Narrado por: Terrence Kidd
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 18,99 €

Compra ahora por 18,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Even as our world has suffered through successive upheavals, Jesse McCarthy contends, "something was happening in the world of culture: a surging and unprecedented visibility at every level of Black art making". Who Will Pay Reparations on My Soul? reckons with this resurgence, arguing for the central role of art and intellectual culture in an age of widening inequality and moral crisis.

McCarthy reinvigorates the essay form as a space not only for argument but for experimental writing that mixes and chops the old ways into new ones. In "Notes on Trap", he borrows a conceit from Susan Sontag to reveal the social and political significance of trap music. In "Back in the Day", McCarthy evokes his childhood in Paris through an elegiac account of French rap in the 1990s. In "The Master's Tools", the relationship between Spanish painter Diego Velázquez and his acolyte-slave, Juan de Pareja, becomes the lens through which Kehinde Wiley's paintings are viewed, while "To Make a Poet Black" explores the hidden Blackness of Sappho and the erotic power of Phillis Wheatley. Essays on John Edgar Wideman, Claudia Rankine, and Colson Whitehead survey the state of Black letters, and, in his title essay, McCarthy takes on the question of reparations, arguing that true progress will not come until Americans remake their institutions in the service of true equality.

©2021 Jesse McCarthy (P)2021 HighBridge, a division of Recorded Books
América Ciencias sociales

Lo que los oyentes dicen sobre Who Will Pay Reparations on My Soul?

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.