Diseño de la portada del título What Retirees Want

What Retirees Want

A Holistic View of Life's Third Age

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

What Retirees Want

De: Ken Dychtwald PhD, Robert Morison
Narrado por: L.J. Ganser
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 18,99 €

Compra ahora por 18,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Throughout 99 percent of human history, life expectancy at birth was less than 18 years. Few people had a chance to age. Today, thanks to extraordinary medical, demographic, and economic shifts, most of us expect to live long lives. Consequently, the world is witnessing a powerful new version of retirement, driven by the power and needs of the Baby Boomer generation. Consumers over age 50 account for more than half of all spending and control more than 70 percent of our total net worth - yet are largely ignored by youth-focused marketers. How will work, family, and retirement be transformed to accommodate two billion people over the age of 60 worldwide? In the coming years, we'll see explosive business growth fueled by this unprecedented longevity revolution.

What Retirees Want presents the culmination of 30 years of research by world-famous "Age Wave" expert Ken Dychtwald, PhD, and author and consultant Robert Morison. This entertaining, thought-provoking, and wide-ranging book explains how individuals, businesses, nonprofits, and governments can best prepare for a new era - where the needs and demands of the "Third Age" will set the lifestyle, health, social, marketplace, and political priorities of generations to come.

©2020 Ken Dychtwald and Robert Morison (P)2020 Gildan Media
Finanzas personales Marketing y ventas

Lo que los oyentes dicen sobre What Retirees Want

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.