Diseño de la portada del título The Sponsor Effect

The Sponsor Effect

How to Be a Better Leader by Investing in Others

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

The Sponsor Effect

De: Sylvia Ann Hewlett
Narrado por: Teri Schnaubelt
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Many people know the benefit of finding a sponsor - someone who goes beyond traditional mentorship to partner with a junior-level employee to help build their skills, advocate for them when opportunities arise, and open doors. But few realize that being a sponsor is just as important to career growth as finding one.

According to new research from economist and thought leader Sylvia Ann Hewlett, senior executives who sponsor rising talent are 53 percent more likely to be promoted than those who don't. Similarly, middle-level managers who have proteges are 167 percent more likely to be given stretch assignments. Well-chosen proteges contribute stellar performance, steadfast loyalty, and capabilities that you, the sponsor, may lack, thus increasing how fast and how far you can go. But how do you find standout proteges, let alone develop them so that they're able to come through for you and your organization?

This book has the answers you need. Combining powerful new data and rich examples drawn from in-depth interviews with leaders from companies such as Unilever, Aetna, Blizzard Entertainment, and EY, The Sponsor Effect provides a seven-step playbook for how you can become a successful sponsor.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2019 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2020 Gildan Media
Gestión Gestión y liderazgo Éxito profesional

Lo que los oyentes dicen sobre The Sponsor Effect

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.