Diseño de la portada del título The Power to Predict (1st Edition)

The Power to Predict (1st Edition)

How Real Time Businesses Anticipate Customer Needs, Create Opportunities, and Beat the Competition

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

The Power to Predict (1st Edition)

De: Vivek Ranadive
Narrado por: Chris Ryan
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Real-time business gives companies the ability to monitor and react to changes and address problems as they occur. But no matter how sophisticated their information-gathering and data mining systems are, they're still playing catch-up. In The Power to Predict, Ranadive forecasts the next step in achieving breakthrough business performance, a new approach he calls Predictive Business: the ability to anticipate business problems and opportunities and to act preemptively. Predictive Business allows companies to take real-time information, correlate it with historical patterns, and recognize events that hold tremendous profit potential.

In an effort to stay ahead of the curve, a handful of companies have been quietly making the transition from reactive organizations to proactive, and are well-suited for a customer-centric business paradigm. Ranadive takes us inside a number of these companies—including Amazon, Pirelli, Harrah's, E. & J. Gallo, Wal-Mart, and 7-Eleven—to show how they are making that transition, and are able to anticipate customer needs and be ready satisfy them the minute they emerge; and be prepared for sudden events such as a power outage, spikes in demand for a product or service, logistic issues due to changing weather patterns, or evolving customer requirements.

©2006 The McGraw-Hill Companies, Inc. (P)2022 McGraw Hill-Ascent Audio
Previsión y planificación estratégica

Lo que los oyentes dicen sobre The Power to Predict (1st Edition)

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.