Diseño de la portada del título Start with Who

Start with Who

How Small to Medium Businesses Can Win Big with Trust and a Story

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Start with Who

De: W. Craig Reed
Narrado por: Steve Marvel
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Start with Who, with a foreword by EOS Visionaries Mike Paton and Mark O'Donnell, is the next generation beyond business books written decades ago, including Simon Sinek's Start with Why and The Challenger Sale by Matthew Dixon and Brent Adamson. The groundbreaking science, examples, and concepts in this book are delivered in easy-to-understand terms and designed to help drive meteoric success for sales, marketing, and recruiting professionals who have started or work for small to medium businesses.

Over 90 percent of customers buy on trust, but only 3 percent of salespersons are trusted. Start with Who takes science-based storytelling for sales, marketing, and talent acquisition to a new level by showing you how to blend Aristotle's Persuasion Model, business neuromarketing, the educational 4MAT system, and a new approach to the Three-Act Play to build customer and candidate trust with only twelve bullet points and a story. All salespersons know that "facts tell and stories sell." Having trained and coached thousands of sales and marketing professionals for leading firms, New York Times bestselling author W. Craig Reed leverages decades of experience to help individuals hone their messaging down to a few short bullet points presented in a compelling yet easy-to-understand story format designed to teach, persuade, and drive action.

©2024 Reed Consulting Group, Inc. (P)2024 Ascent Audio
Desarrollo empresarial y emprendimiento Gestión Marketing y ventas

Lo que los oyentes dicen sobre Start with Who

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.