Diseño de la portada del título Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

Understanding Diversity, Opportunity Gaps, and Teaching in Today’s Classrooms

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

De: H. Richard Milner IV
Narrado por: Bill Andrew Quinn
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

2021 PROSE Award Finalist, Education Practice and Theory Category

In the thoroughly revised second edition of Start Where You Are, But Don't Stay There, H. Richard Milner IV addresses the knowledge and insights required on the part of teachers and school leaders to serve students of color.

Milner focuses on a crucial issue in teacher training and professional education: the need to prepare teachers for the racially diverse student populations in their classrooms.

The book, anchored in real-world experiences, centers on case studies that exemplify the challenges, pitfalls, and opportunities facing teachers in diverse classrooms. The case studies—of teachers in urban and suburban settings—are presented amid current discussions about race and teaching. In addition, the second edition includes a new chapter dedicated to opportunity gaps in education and an expanded discussion of how Opportunity-Centered Teaching can address these gaps.

Start Where You Are, But Don't Stay There strives to help educators in the fight for social justice, equity, inclusion, and transformation for all students. It is a book urgently needed in today's increasingly diverse classrooms.

©2020 The President and Fellows of Harvard College (P)2022 Tantor
Educación

Lo que los oyentes dicen sobre Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.