Diseño de la portada del título Rethinking Reputation

Rethinking Reputation

How PR Trumps Marketing and Advertising in the New Media World

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Rethinking Reputation

De: Fraser P. Seitel, John Doorley
Narrado por: Sean Pratt
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 21,99 €

Compra ahora por 21,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Good public relations is no longer just icing - it's a strategic imperative more important to your competitive success than even advertising or marketing. This is true whether you're a century-old multibillion-dollar corporation or a penniless startup.

In Rethinking Reputation, public relations guru Fraser Seitel and John Doorley, founder of the Academy for Communication Excellence and Leadership at Johnson & Johnson, examine a fascinating new set of case studies - including the BP oil spill and the launch of CitySlips - to glean the PR dos and don’ts for the new media world, covering both standard reputation maintenance and crisis management. They also show start-up companies and entrenched organizations how to use the power of word-of-mouth to jump-start business like never before. This is a wake-up call from two industry legends - for public relations professionals as well as entrepreneurs, CEOs, and anyone else tasked with representing their organization to the world.

These new media lessons include:

  • Remember that research is cheaper, and more critical, than ever.
  • Don't let the perfect be the enemy of the good - launch your idea before someone else does.
  • Don't get so excited about social media that you forget about traditional media.
  • In a crisis, you are never offstage.
  • Never lie, never whine, and never try to predict the future!

©2012 Fraser P. Seitel, John Doorley (P)2012 Gildan Media LLC
Gestión Liderazgo Marketing y ventas

Reseñas de la crítica

"A fun and educational discussion of building and protecting a reputation by two leaders in the field of public relations.... Lots of practical information for both building a business and living a life." ( Kirkus Reviews)

Lo que los oyentes dicen sobre Rethinking Reputation

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.