Diseño de la portada del título Nudge: The Final Edition

Nudge: The Final Edition

Improving Decisions About Money, Health, and the Environment

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Nudge: The Final Edition

De: Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein
Narrado por: Sean Pratt
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 18,99 €

Compra ahora por 18,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Since the original publication of Nudge more than a decade ago, the title has entered the vocabulary of businesspeople, policy makers, engaged citizens, and consumers everywhere. The book has given rise to more than 200 "nudge units" in governments around the world and countless groups of behavioral scientists in every part of the economy. It has taught us how to use thoughtful "choice architecture" - a concept the authors invented - to help us make better decisions for ourselves, our families, and our society.

Now, the authors have rewritten the book from cover to cover, making use of their experiences in and out of government over the past dozen years as well as an explosion of new research in numerous academic disciplines. To commit themselves to never undertaking this daunting task again, they are calling this the "final edition". It offers a wealth of new insights, for both its avowed fans and newcomers to the field, about a wide variety of issues that we face in our daily lives - COVID-19, health, personal finance, retirement savings, credit card debt, home mortgages, medical care, organ donation, climate change, and "sludge" (paperwork and other nuisances we don't want and that keep us from getting what we do want) - all while honoring one of the cardinal rules of nudging: make it fun!

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2008, 2009, 2021 Richard H. Thaler and Cass R. Sunstein (P)2021 Gildan Media
Gestión Sociología Éxito profesional

Lo que los oyentes dicen sobre Nudge: The Final Edition

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.