Diseño de la portada del título Loved

Loved

How to Rethink Marketing for Tech Products

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Loved

De: Martina Lauchengco
Narrado por: Martina Lauchengco
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

The best products can still lose in the marketplace. Why? They are beaten by stronger product marketing. Yet, product marketing is widely misunderstood. It includes segmenting and targeting customers, positioning products vs. alternatives, creating product collateral, and supporting sales teams. But great product marketing achieves much more: it identifies the best way to bring your product to market, accelerates your product's ability to penetrate markets over time, shapes what the world thinks about your product and your category, and inspires customers to tell your product's story. Loved explains the foundational principles of best-in-class product marketing for product teams, marketers, founders, and any leader with a product and a vision.

The third book in the bestselling series including Inspired and Empowered, from Silicon Valley Product Group, Loved distills decades of lessons gleaned from working with hundreds of companies to show you: the centrality of product marketing to any product's success; the key skills and actions required to do it well; the four foundational principles of product marketing and how to implement them; how to hire, lead, and organize product marketing; how product marketers optimize crucial collaboration with other functions; and tools and agile marketing practices that help simplify and elevate product marketing.

©2022 John Wiley & Sons, Inc. (P)2022 Ascent Audio
Desarrollo empresarial y emprendimiento Liderazgo Marketing y ventas

Lo que los oyentes dicen sobre Loved

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.