Diseño de la portada del título Location is (Still) Everything

Location is (Still) Everything

The Surprising Influence of the Real World on How We Search, Shop, and Sell in the Virtual One

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Location is (Still) Everything

De: David R. Bell
Narrado por: Tom Parks
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 22,99 €

Compra ahora por 22,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

How the physical world around us influences what we buy and consume online by Wharton professor and consumer shopping behavior expert David R. Bell. An audiobook for current and future entrepreneurs, business and economics students, professional investors, and anyone else with a stake or interest in how use of the Internet is likely to evolve.

Conventional wisdom holds that the Internet makes the world flat and reduces friction, erasing the impact of the physical world on our buying habits. But Wharton professor and marketing expert David R. Bell argues that the way we use the Internet is largely shaped by the physical world that we inhabit. Anyone can go online and buy a pair of pants - but the likelihood that we would do so depends to a significant degree on where we live. The presence of stores nearby, trendy and friendly neighbors, and local sales taxes play a large role in the decision-making process when it comes to buying online.

Location Is (Still) Everything is for anyone who wants to understand the patterns underlying how and why we use the Internet to shop, sell, and search, including entrepreneurs, students, and investors. This audiobook is not only about Internet trends and innovations, but also about fundamental human behavior and the role that the Internet plays in our daily lives.

©2014 David R. Bell (P)2014 Brilliance Audio, all rights reserved.
Comercio electrónico Economía Marketing y ventas

Lo que los oyentes dicen sobre Location is (Still) Everything

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.