Diseño de la portada del título How to Grow as a Graphic Designer

How to Grow as a Graphic Designer

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

How to Grow as a Graphic Designer

De: Catharine Fishel
Narrado por: Jennifer Emery
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 13,99 €

Compra ahora por 13,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Helping graphic designers find professional and spiritual support in the ever-demanding struggle to stay creative and profitable, this book reveals how some of today's most successful and intriguing designers keep growing as artists and as people with the power to affect public attitudes. Topics addressed include how to keep track of one's vision, the meaning of success, what sustains designers spiritually, and how to embrace change and stay fluid. Also provided is priceless peer advice on strategic issues such setting a goal for one's company, growing or shrinking a business, and promoting one's uniqueness.

©2005 Catharine Fishel (P)2012 Audible, Inc.
Arte Desarrollo empresarial y emprendimiento Marketing y ventas Éxito profesional

Reseñas editoriales

Catharine Fishel's collection of anecdotes and interviews is far more than a bullet-pointed outline leading to success. How to Grow as a Graphic Designer is about defining success, quality of life, and balancing different types of goals and values through inspirational - and highly quotable - peer advice. Divided into four parts, the focus moves outward from the designer's internal world to the real world they will need to navigate.

Jennifer Emery's upbeat and positive performance perfectly suits the result: an intimate one-on-one conversation with mentors like Michael Bierut, Terry Marks, and partners Sean Adams and Noreen Morioka on their struggles and revelations, both professional and personal.

Lo que los oyentes dicen sobre How to Grow as a Graphic Designer

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.