Diseño de la portada del título Higher Admissions

Higher Admissions

The Rise and Fall of Standardized Testing

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Higher Admissions

De: Nicholas Lemann
Narrado por: Terrence Kidd
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 12,99 €

Compra ahora por 12,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

In the 1930s, American colleges and universities began to screen applications using the SAT, a mass-administered, IQ-descended standardized test. The widespread adoption of the test accompanied the development of the world's first mass higher education system—and served to promote the idea that the United States was becoming a "meritocracy." In Higher Admissions, Nicholas Lemann reflects on the state of America's aspirational meritocracy and the enduring value and meaning of standardized testing.

Lemann writes that the anticipation of the Supreme Court's 2023 decision banning affirmative action, plus the Covid pandemic, led hundreds of universities to stop requiring standardized admissions tests; now a handful of elite universities are reinstituting test requirements. The country is preoccupied with the admissions policies of the most selective universities, but Lemann redirects our attention to an alternate path that American higher education can still take—one that emphasizes a significant upgrade of the entire higher education system. Lemann argues that to improve the state of higher education overall, we should focus not on the narrow chokepoint of admission to highly selective colleges, but on efforts to create as much meaningful opportunity for flourishing in our vast higher education system for as many people as possible.

©2024 Nicholas Lemann; Commentary copyright 2024 by Patricia Gandara, Marvin Krislov, and Prudence L. Carter (P)2024 Tantor
Educación Política pública

Lo que los oyentes dicen sobre Higher Admissions

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.