Diseño de la portada del título HBR's 10 Must Reads: The Essentials

HBR's 10 Must Reads: The Essentials

HBR's 10 Must Reads Series

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

HBR's 10 Must Reads: The Essentials

De: Harvard Business Review, Peter F. Drucker, Clayton M. Christensen, Michael E. Porter, Daniel Goleman
Narrado por: Susan Larkin, Brad Sanders
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

An introduction to the most enduring ideas on management from Harvard Business Review

Change is the one constant in business, and we must adapt or face obsolescence. Yet certain challenges never go away. These are the ten seminal articles by management's most influential experts, on topics of perennial concern to ambitious managers and leaders hungry for inspiration—and ready to run with big ideas to accelerate their own and their companies' success.

Includes articles by: Michael Porter on creating competitive advantage and distinguishing your company from rivals; John Kotter on leading change through eight critical stages; Daniel Goleman on using emotional intelligence to maximize performance; Peter Drucker on managing your career by evaluating your own strengths and weaknesses; Clay Christensen on orchestrating innovation within established organizations; Tom Davenport on using analytics to determine how to keep your customers loyal; Robert Kaplan and David Norton on measuring your company's strategy with the Balanced Scorecard; Rosabeth Moss Kanter on avoiding common mistakes when pushing innovation forward; Ted Levitt on understanding who your customers are and what they really want; and C. K. Prahalad and Gary Hamel on identifying the unique, integrated systems that support your strategy.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2011 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2022 Ascent Audio
Gestión

Lo que los oyentes dicen sobre HBR's 10 Must Reads: The Essentials

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.