Diseño de la portada del título Gender Intelligence

Gender Intelligence

Breakthrough Strategies for Increasing Diversity and Improving Your Bottom Line

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Gender Intelligence

De: Barbara Annis, Keith Merron
Narrado por: Coleen Marlo
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Despite 40 years of laws, quotas, diversity training, and legal expenses aimed toward equalizing pay, opportunities, and working conditions between the sexes, the glass ceiling remains firmly intact. For too long, companies have played the "numbers game" - attempting to tackle gender imbalance by forcing affirmative action policies and numeric standards on organizations to increase the representation of women in management. Yet, these efforts have rarely been sustained.

In this groundbreaking comprehensive analysis, based on more than 25 five years of in-depth surveys involving 100,000 men and women across dozens of Fortune 500 companies, Barbara Annis and Keith Merron provide a deeper understanding of the multiplicity of forces that have combined to create and perpetuate gender inequality. Gender Intelligence exposes common false assumptions that prevent men and women from successfully performing together at work - myths exacerbated by worn-out theories of gender blindness and sameness thinking. It explains how a small but growing number of courageous leading-edge companies have broken through the barriers to successfully advance women, making the remarkable transformation from compliance to choice - from pressure to preference - and tells how it can be done in any business.

©2014 Barbara Annis and Keith Merron (P)2020 Tantor
Ciencias sociales Comportamiento organizacional y en el lugar de trabajo Liderazgo Mujeres en los negocios

Lo que los oyentes dicen sobre Gender Intelligence

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.