Diseño de la portada del título Forging an Ironclad Brand

Forging an Ironclad Brand

A Leader's Guide

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Forging an Ironclad Brand

De: Lindsay Pedersen
Narrado por: Lindsay Pedersen
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 12,99 €

Compra ahora por 12,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Good brand is just good business.

Brand is the intentional leader’s North Star. It helps us engage customers and employees, unleash our competitive advantage, and fuel enduring growth.

And yet, despite this power, brand is grossly underused. Few leaders leverage brand fully, believing (wrongly) that brand is squishy and elusive. But when a tool this vital is dismissed, the business suffers mightily.

The good news is that all leaders can ignite brand to create value.

Lindsay Pedersen deconstructs what brand is and why it is indispensable for leaders. Then she shares her step-by-step process to tame the infinite possibilities and pinpoint a brand positioning that is true and robust - ironclad - to unlock the most value.

In this book, learn how to….

  • Leverage brand as a strategic platform for growing with purpose.
  • Lead more effectively with brand as your North Star.
  • Use brand to excite customers and employees.
  • Identify your Uncommon Denominator and Benefit Ladder.
  • Follow the principles of storytelling to generate business growth.

Brand is sorely underutilized. When you ignore it or use it only superficially, you forgo your most sustainable competitive advantage. It’s time to start using brand as your North Star - it’s time to make your brand ironclad.

©2019 Lindsay Pedersen (P)2022 Lindsay Pedersen
Marketing y ventas

Lo que los oyentes dicen sobre Forging an Ironclad Brand

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.