Diseño de la portada del título Brief

Brief

Make a Bigger Impact by Saying Less

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Brief

De: Joseph McCormack
Narrado por: Robin Bloodworth
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 17,99 €

Compra ahora por 17,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Get heard by being clear and concise. The only way to survive in business today is to be a lean communicator. Busy executives expect you to respect and manage their time more effectively than ever. You need to do the groundwork to make your message tight and to the point. The average professional receives 304 emails per week and checks their smartphones 36 times an hour and 38 hours a week. This inattention has spread to every part of life. The average attention span has shrunk from 12 seconds in 2000 to eight in 2012. So, throw them a lifeline and be brief.

Author Joe McCormack tackles the challenges of inattention, interruptions, and impatience that every professional faces. His proven B.R.I.E.F. approach, which stands for Background, Relevance, Information, Ending, and Follow-up, helps simplify and clarify complex communication. Brief will help you summarize lengthy information, tell a short story, harness the power of infographics and videos, and turn monologue presentations into controlled conversations. Details the B.R.I.E.F. approach to distilling your message into a brief presentation. Written by the founder and CEO of Sheffield Marketing Partners, which specializes in message and narrative development, who is also a recognized expert in narrative mapping, a technique that helps clients achieve a clearer and more concise message. Long story short: Brief will help you gain the muscle you need to eliminate wasteful words and stand out from the rest. Be better. Be brief.

©2014 Joseph McCormack (P)2014 Audible Inc.
Comunicación empresarial

Lo que los oyentes dicen sobre Brief

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.