Diseño de la portada del título Brandjam

Brandjam

Humanizing Brands Through Emotional Design

Muestra

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Prueba gratis durante 30 días
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

Brandjam

De: Marc Gobe
Narrado por: Gregory St. John
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 22,99 €

Compra ahora por 22,99 €

Confirma la compra
Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses
Cancelar

Acerca de este título

Brandjam, the follow-up to the groundbreaking best-seller Emotional Branding, presents a powerful new concept from renowned designer and business guru Mark Gobe. The Brandjam concept is about innovation, intuition, and risk. Gobe explains how design is the "instrument" companies can use for jazzing up a brand - how design puts the face on the brand and creates an irresistible message that connects buyers to the product in a visceral way. Using jazz as his metaphor, he shows how the instinctive nature of the creative process leads to unusual solutions that make people gravitate toward a brand and make brands resonate with people by bringing more joy into their lives. It explores how design represents the personality of a company and provides its window to the world. Brandjam is an inspiration for brands and people as it reveals the transforming impact brands have on their audience.

  • Follow-up to Emotional Branding - 50,000 copies sold in nine languages
  • Insider's look at creating powerful, compelling brands and identities
  • Exciting new ideas for using design to drive consumers to embrace brands
©2007 Marc Gob (P)2013 Audible, Inc.
Arte Ingeniería Marketing y ventas Psicología y salud mental

Reseñas editoriales

Mark Gobe follows up his best-selling Emotional Branding with Brandjam, an examination of the important function that design plays in branding. Gobe uses jazz as an apt metaphor for his argument, showing how innovation and creativity can spark a connection between brands and the public, and Gregory St. John's forceful, persuasive performance sells Gobe's theories, making them resonate with the listener. Novice entrepreneurs and business owners alike will find much to absorb in Brandjam, learning how the use of intuitive and inventive design can impact their brands to reach a larger consumer base.

Lo que los oyentes dicen sobre Brandjam

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.